Претражи овај блог

четвртак, 27. октобар 2011.

Ljubav u životinjskom svetu (2)

Ljudski rod može svašta da nauči od životinja iako kažemo da nisu "na našem nivou".

Mama će te naučiti da plivaš.
(copyright Paul Canagie)

Slatki snovi u dvoje.
(copyright Paul Canagie)

Pratiću te celog života.

Dobro, dobro, volim i ja tebe!
(copyright Paul Canagie)

Poison love.

Ovo je bratska ljubav!

Imam utisak da nas tvoj muž posmatra.
(copyright Paul Canagie)

Ne brini, tu sam.

Elegantno, zar ne?

I mi umemo da volimo.

Možda i ti da ipak obučeš nešto u sivoj boji?
(copyright Paul Canagie)

Privilegija je ovekovečiti ovako nešto.

Ljubav zaista greje.
(copyright Paul Canagie)

Mama, ti me voliš iako ne ličim na tebe, zar ne?

"Kad ću ja porasti ovoliko?"

Ljubav prema nekim stvarima nema granicu.

Draga moraš za večeras da se malo doteraš...

...a počećemo sa kupanjem.
(copyright Paul Canagie)

Rekao sam ti da me ne imitiraš.

Sad ću videti kakva je voda danas.

Još malo pa ćemo se poljubiti.

Zajednička meditacija.
(copyright Paul Canagie)

Daj mi rukicu.

Porodica na okupu i bukvalno.

Pravi prijatelji.

Ponekad u ljubavi ima i malo bola.
(copyright Paul Canagie)

Parovi.

Voliš me, zar ne?

Rekao si da ćemo deliti sve.
I dalje mislite da smo iznad njih?

Нема коментара:

Постави коментар